Φυσική Κατάσταση

Πώς μπορείτε να υπολογίσετε πόσο νερό χρειάζεται ο οργανισμός σας

Η καλή ενυδάτωση του οργανισμού μας έχει ζωτική σημασία, ειδικά αν ασκούμαστε ή αν έχουμε έντονη σωματική δραστηριότητα. Πώς θα ξέρετε όμως εάν έχετε όσο νερό χρειάζεστε και πώς θα το υπολογίσετε;
 
Οι ειδικοί αναφέρουν ότι κάθε άτομο έχει ξεχωριστές ανάγκες σε ενυδάτωση, οι οποίες καθορίζονται σε σημαντικό βαθμό από την εφίδρωσή του.

Το fitness ζευγάρι που με τα ακροβατικά του προσέλκυσε εκατομμύρια θεατές (φωτό, βίντεο)

Ένα νεαρό ζευγάρι, και οι δύο λάτρεις της γυμναστικής, έχουν γίνει γνωστοί στο διαδίκτυο μέσω των κλιπ τους στα οποία κάνουν ασκήσεις για πολύ προχωρημένους. Ο 26χρονος Austin Raye και η φίλη του Julian Daigre από τη Νέα Ορλεάνη κέρδισαν την προσοχή εκατομμύρια χρηστών χάρη στις ασκήσεις...

Οι 8 τροφές του φθινοπώρου για πλήρη αποτοξίνωση

Για την αποτοξίνωση του οργανισμού πολλοί συμβουλεύουν ειδικές δίαιτες, πλήρη νηστεία ή μονο-δίαιτες (το ίδιο φαγητό, πολλές ημέρες).
 
Υπάρχουν, ωστόσο, μέθοδοι, πολύ πιο ήπιες και αποτελεσματικές: η κατανάλωση προϊόντων της εποχής για την αποτοξίνωση του οργανισμού. Βοηθούν στο «καθάρισμα του φθινοπώρου», όπως λέγεται, με πολύ ευχάριστα αποτελέσματα.
 
  • Το λεμόνι: η σταρ του φθινοπωρου. Κανένα άλλο φρούτο ή λαχανικό δεν μπορεί να εκθρονίσει το λεμόνι από τη θέση του εξαιρετικού «καθαριστή».

Αυτή είναι η άσκηση που «καίει» περισσότερες θερμίδες απ’ ότι 1000 κοιλιακοί (φωτό)

Έχει κερδίσει εκατομμύρια ανθρώπους σε όλο τον κόσμο, καθώς συνδυάζει τα οφέλη της γυμναστικής με… την ακινησία!
 
Το μόνο που χρειάζεται είναι να αφιερώσετε 5 λεπτά κάθε μέρα και θα δείτε τα αποτελέσματα άμεσα καθώς γυμνάζει τους μυς όλου του σώματος! Και τους κοιλιακούς!
 
Μπορεί να μοιάζει παιχνιδάκι, όμως το δοκιμάσαμε και πιστέψτε μας: δεν είναι τόσο εύκολο να μείνετε στην ίδια θέση, στηριζόμενοι στους αγκώνες και τα πόδια σας, για πολλή ώρα.

Η συμβουλή ενός Fitness γκουρού: Προτιμήστε τον ύπνο από το γυμναστήριο... αδυνατίζει

Έχετε μια ολόκληρη ώρα στην διάθεσή σας και δύο επιλογές αξιοποίησής της.
 
Μπορείτε είτε να κοιμηθείτε, είτε να πάτε στο γυμναστήριο. Ποιό από τα δύο νομίζετε ότι θα σας συνιστούσε να κάνετε η personal trainer της Karlie Kross και της Shakira?
 
Μην βιαστείτε να απαντήσετε γυμναστήριο ( αν και θα ήταν λογικό) γιατί θα κάνατε λάθος.

Η γυμναστική προστατεύει τους 40άρηδες απ’ τον καρκίνο

 
Οι 40άρηδες με πολύ καλή φυσική κατάσταση έχουν μειωμένες πιθανότητες να εκδηλώσουν καρκίνο του πνεύμονα και του παχέος εντέρου, αναφέρουν επιστήμονες από τις ΗΠΑ.

Ακόμα, δε, και αν εκδηλώσουν τη νόσο, έχουν αυξημένες πιθανότητες να την ξεπεράσουν.

Ωστόσο οι αγύμναστοι άντρες δεν πρέπει να αποθαρρύνονται, διότι ακόμα και οι μικρές βελτιώσεις στην φυσική κατάσταση μπορεί να συμβάλλουν στην προστασία από τον καρκίνο, διευκρινίζουν οι ερευνητές από το Πανεπιστήμιο του Βερμόντ.

Η πρόληψη των πτώσεων αρχίζει από την ισορροπία

Οι τραυματισμοί μικρών και μεγάλων από πτώσεις αφθονούν, ιδίως τον εφετινό χειμώνα, που οι βροχές και σε πολλές περιοχές τα χιόνια έχουν μετατρέψει τους δρόμους σε πίστες για πατινάζ.

Το να συμβεί μια πτώση είναι πάρα πολύ εύκολο. Το μόνο που χρειάζεται είναι μια στιγμή για να βρεθεί κανείς με μώλωπες, εκδορές ή και κατάγματα από μία πτώση εκεί που δεν την περίμενε.

ΣΥΝΔΡΟΜΟ ΡΕΪΝΟ: Παγωμένα χέρια -Οι διαταραχές που μπορεί να κρύβει αυτό το σύμπτωμα

Μπορεί κάποιοι να λένε «κρύα χέρια, ζεστή καρδιά», ωστόσο, σύμφωνα με τους επιστήμονες τα παγωμένα άκρα ναι μεν δείχνουν πράγματα, αλλά για την υγεία και μάλιστα ανησυχητικά.

Σύμφωνα με τους Τimes τα κρύα χέρια οφείλονται σε μια διαταραχή που οφείλεται στο σπασμό που κάνουν λόγω του ψύχους οι αρτηρίες οι οποίες τροφοδοτούν με αίμα τα δάκτυλα. Το επακόλουθο είναι να γίνονται τα δάκτυλα ωχρά όταν βγαίνει ο ασθενής στο κρύο, στη συνέχεια πορφυρά και τέλος φωτεινά κόκκινα όταν αποκατασταθεί η κυκλοφορία του αίματος.

Τι προκαλεί το σύνδρομο

Οι φοιτητές που αθλούνται έχουν καλύτερους βαθμούς

Οι φοιτητές που γυμνάζονται ή ασχολούνται με κάποιο άθλημα έχουν καλύτερους βαθμούς από εκείνους που παραμένουν αδρανείς, υποστηρίζουν ερευνητές από τις ΗΠΑ.

 

Η υπερβολική γυμναστική αποδυναμώνει τον οργανισμό

Η γυμναστική κάνει καλό στην υγεία μας. Ωστόσο, η υπερβολική γυμναστική όχι μόνο δεν προσθέτει χρόνια στη ζωή, αλλά μειώνει κιόλας, διότι εξαντλεί πρόωρα την καρδιά.

 

Τα μυστικά για κάθε τύπο φυσικής γυμναστικής στις διακοπές

Οι καλοκαιρινές διακοπές είναι για όλους μας μια ευκαιρία για χαλάρωση, ξεκούραση, διασκέδαση και ένας τρόπος να γεμίζουμε με θετική ενέργεια για το χειμώνα που θα έρθει.

 

Η έλλειψη άσκησης ευθύνεται για την παχυσαρκία

Η έλλειψη άσκησης ευθύνεται σε μεγαλύτερο ποσοστό για την επιδημία παχυσαρκίας που μαστίζει πολλές χώρες σε σχέση με τη διατροφή, προειδοποιούν οι ειδικοί.

 

Γιατι η καλύτερη ώρα για γυμναστική είναι το απόγευμα

Κάτι που ίσως να μην γνωρίζετε είναι ότι έρευνες έχουν δείξει ότι το απόγευμα (17:00 μ.μ. έως 20:00 μ.μ.) είναι ίσως οι καλύτερες ώρες για την προπόνηση.

 

Syndicate content